Marseille 2012 - Reisverslagen van Drik Heffels - WaarBenJij.nu Marseille 2012 - Reisverslagen van Drik Heffels - WaarBenJij.nu

Marseille 2012

Mijn eerste reis gaat naar Marseille. Ik zal hier vier maanden verblijven en gaan studeren aan Euromed école du Management. Ik ga samen met twee klasgenoten, van wie er één tevens mijn huisgenoot zal worden. Ik heb er ontzettend veel zin in en ik zal regelmatig updates geven, dus volg mij hier!

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

17 December 2012

Laatste blog uit Marseille

12 December 2012

IK HEB VAKANTIE!

25 November 2012

Van die weken die je liever snel vergeet..

18 November 2012

Week van de perfecte balans tussen feest en studie

12 November 2012

Topweekend meegemaakt, topweekend gemist..
Drik

In dit dagboek zal ik de komende jaren blogs van mijn (studie)reizen bijhouden. Mijn eerste reis begint op 4 september 2012 en gaat naar Marseille. Waar de volgende reis heen zal gaan is nog onbekend, maar mijn hoop is gevestigd op Australië. Ik probeer zo regelmatig mogelijk updates te geven over mijn situatie en de dingen die ik meemaak, dus volg mij vooral. Als ik te lang niets post, kun je altijd via andere wegen contact met me zoeken. Veel leesplezier!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14268

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Augustus 2013

Marketing internship Sydney

04 September 2012 - 22 December 2012

Marseille 2012

Landen bezocht: