Marketing internship Sydney - Reisverslagen van Drik Heffels - WaarBenJij.nu Marketing internship Sydney - Reisverslagen van Drik Heffels - WaarBenJij.nu

Marketing internship Sydney

Dit blog beschrijft mijn stage bij Sofitel Sydney Wentworth in Sydney, Australië. Het zal niet net als in Marseille een wekelijks verslag worden, maar ik geef op Facebook aan wanneer ik iets geschreven heb. Aan de mensen zonder Facebook, gewoon regelmatig checken; instellen als startpagina, wat dan ook, dan komt het helemaal goed!

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2013

Hashtag EL EM EL

06 Mei 2013

Queensday, birthday, roadtrip and so much more..

14 April 2013

Growing responsibility and independence

07 April 2013

Welcome to Sydney

01 April 2013

First impressions; exploring Sydney
Drik

In dit dagboek zal ik de komende jaren blogs van mijn (studie)reizen bijhouden. Mijn eerste reis begint op 4 september 2012 en gaat naar Marseille. Waar de volgende reis heen zal gaan is nog onbekend, maar mijn hoop is gevestigd op Australië. Ik probeer zo regelmatig mogelijk updates te geven over mijn situatie en de dingen die ik meemaak, dus volg mij vooral. Als ik te lang niets post, kun je altijd via andere wegen contact met me zoeken. Veel leesplezier!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14263

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Augustus 2013

Marketing internship Sydney

04 September 2012 - 22 December 2012

Marseille 2012

Landen bezocht: